jufalicia.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo allemaal , wat fijn dat je er bent! Welkom op mijn reislog.

Zoals jullie weten ga ik dit reislog gebruiken om jullie op de hoogte te houden van de dingen die ik mee maak tijdens mijn studiereis. Wij vertrekken komende zondag om half 10 met het vliegtuig naar Zweden. Vanaf maandag begint het programma voor ons en zullen we verschillende scholen gaan bezoeken.
Vrijdagmiddag vliegen we weer terug naar Nederland.

Ik zal iedere dag een kort verhaaltje uploaden waarbij ik foto's toevoeg. Zo krijgen jullie een beeld van hoe het er in Zweden op het gebied van onderwijs aan toe gaat.

Het zou natuurlijk hartstikke leuk zijn als jullie een reactie achter zouden laten! Vragen stellen mag natuurlijk ook, ik ben erg benieuwd! :)

Groetjes,

Juf Alicia

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!