jufalicia.reismee.nl

Daar zijn we dan ; Hallo Zweden!

Hallo allemaal ,

Hier het eerste berichtje vanuit Zweden!
De wekker ging vanochtend om 4:30, heeeeel vroeg! Eerst met de auto naar Schiphol en hierna om half 10 de lucht in naar Zweden. In het vliegtuig kregen we een tussendoortje, een cakeje met drinken. Dit drinken zat verpakt is een soort puddingbakje ( haha). Anderhalf uur , wat turbulentie en pijn aan de oren ( door de verandering in luchtdruk) verder, landden we in Zweden! Toen we geland waren, mochten wij ( als juffen en meesters ) even in de cockpit van de piloot kijken. Wat een knopjes allemaal!!

Onze koffers waren al heel snel bij de bagageband, alle koffers waren gelukkig in Zweden beland.
We gingen nu met de bus richting ons hostel. Helaas waren we met z'n alle een halte te vroeg uitgestapt. Nu moesten we met ons koffer van 15 kilo een heel eind lopen.
Het hostel is heel mooi en gezellig. Een hostel is een soort hotel , je ligt in een hostel alleen met meerdere mensen op een kamer.

In de middag hebben we de stad Göteburg een beetje verkend. We hebben eventjes 18780 stappen gezet!! Er zijn hier heel veel winkeltjes die we ook in Nederland hebben, we kunnen gelukkig met de euro betalen en ze hebben hier rood / gele verkeersborden in plaats van rood / witte zoals bij ons. Ook lijkt de Zweedse taal toch wel op onze taal, hier later meer over ! :)

We gaan ons nu klaarmaken om te gaan eten en daarna lekker slapen! Morgen gaan we naar een basisschool in Zweden. Ik ben benieuwd wat ik hier allemaal ga zien! Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes van juf Alicia uit Zweden ! :)



Reacties

Reacties

Marie-José Crombag

Hoi Alicia,

Ik heb zelf zo hard van mijn vakantie genoten dat ik even helemaal was vergeten dat jullie op studiereis zijn vertrokken. Ik vind het wel top dat wij zo met jou wederom een beetje op vakantie gaan.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Veel vakantie-kijk en leerplezier.

Hoi Alicia,

Ik wens je heel veel plezier! Ik ben heel benieuwd naar je verhalen.
Geniet er van!
Groetjes,
Frank

Frank

Oeps... foutje

Kim

Hoi Alicia,
Waanzinnig veel plezier gewenst! Morgenmiddag gaan de kids reageren!!! We zijn erg benieuwd naar je ervaringen!
Groetjes, Kim

Ineke

Hallo Alicia, wat fijn dat we je zo mooi kunnen volgen. Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen op de basisschool.
Heel veel plezier in Zweden!!
Geniet van leerzame en gezellige dagen!
Groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!